Аналіз заняття

Аналіз відвіданого заняття студента-практиканта
 
12.02.2014
  Відвідав заняття у групі 5Б, спеціальності «Технологічна освіта та основи інформаційних технологій» з дисципліни «Сучасні педагогічні технології освіти».
    Проводила: студентка освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» Нанарова Олена Сергіївна.
    Присутні  10 чоловік.
    Тема: Наукові основи педагогічних технологій.

Аналіз заняття
I.    Зміст заняття
   Тема лекційного заняття відповідає навчальному плану та навчальній програмі. Студентка-практикантка повідомила тему, мету та план заняття. Заняття було проведене за наступним планом:
    1. Традиційна педагогічна технологія;
    2. Технологія педагогічної підтримки;
    3. Технологія створення ситуації успіху;
    4. Технології формування творчої особистості.
  У доступній формі, забезпечуючи звязок із попереднім матеріалом, суміжними дисциплінами, дотримуючись чіткої структури і логіки викладу матеріалу Нанаровою Оленою Сергіївною було пояснено матеріал лекції.
II. Методика проведення заняття.
    Під час  проведення заняття Нанарова О.С. дотримувалась чіткої структури та логіки викладу матеріалу. Для активізації пізнавальної діяльності студентів наводила цікаві факти в рамках тематики заняття. Для пояснення нового матеріалу використовувала презентаційні матеріали.
Ш. Рівень педагогічної майстерності.
  Студент-практикант у доступній формі розяснила види педагогічних технологій та їх характеристику, а також те, якими мають бути етапи формування певних технологій.
   Протягом всього заняття відбувався зворотній зв'язок студента-практиканта з аудиторією (студентами).
  Нанарова О.С. вільно володіє даним матеріалом, вміє донести його до студентів, акцентувати їх увагу на важливих аспектах роботи.
  Кожний етап плану лекції закріплювався за допомогою бесіди. Найкращі відповіді були відзначені високими балами.
IV. Загальні висновки до заняття.
  В цілому лекція була проведена на високому науково-методичному рівні, добре спланована,  оскільки усі цілі були досягнені.