ЗВІТ
з науково- педагогічної практики
студента ОКР «Магістр»
Інституту математики, фізики і технологічної освіти
з науково-
студента ОКР «Магістр»
Інституту математики, фізики і технологічної освіти
Лукаша Дмитра Ігоровича
В Вінницькому державному педагогічному університеті
імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниці
В Вінницькому державному педагогічному університеті
імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниці
в період з 10 лютого 2014 р. по 5 березня 2014р.
Головною метою проведення науково- педагогічної практики є поглиблення фундаментальної та спеціальної підготовки, закріплення набутих у магістратурі навичок науково- дослідницької роботи, теоретичних знань із організації навчально- виховного процесу, а також набуття знань, умінь і практичних навичок роботи у Вінницькому державному педагогічному університеті.
Завдання практики:
- ознайомитися з формами та методами викладання спеціальних дисциплін, що вивчаються в Інституті математики, фізики та технологічної освіти, а також практично оволодіти ними;
- виховати творчий підхід до навчально-
методичної роботи, наукової праці, сформувати потребу в самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації; - здобути професійні якості майбутнього викладача -
вміння готувати лекційний матеріал, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал, вміння співпрацювати з аудиторією тощо; - сформувати вміння критично оцінювати лекції та семінарські (практичні, лабораторні) заняття своїх колег, робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.
За час проходження практики у ВДМУ ім. М. Коцюбинського я також вивчив досвід свого викладача- предметника – Кобисі Володимира Михайловича.
Провів лекційні заняття, та практичні заняття. Відвідав лекційні заняття інших студентів магістратури (Нанарова Олена Сергіївна, Нікітін Віктор, Мустафаєва Дарина Денисівна), розробив плани- конспекти лекцій та практичних занять, проаналізував відвідані пари.
Висновки про проходження практики
За час проходження науково- дослідної практики у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського під керівництвом Кадемії Майї Юхимівни.
- Поглибив свої знання з спеціальних дисциплін;
- Вдосконалив навички проведення лекцій та практичних занятть;
- Вивчив досвід наукового керівника у проведенні лекцій та семінарів;
- Налагодив дружні стосунки зі студентами, спілкувався з ними;
- Здобув більш глибокі та грунтовні знання щодо організації навчальної та виховної роботи в університеті;
- Проаналізував проведення лекцій іншими студентами магістратури та зробив відповідні висновки, які дозволять поліпшити якість проведення своїх занятть;
- Поспілкувався з викладачами, які поділились власним досвідом роботи та порадами щодо організації та проведення занятть в університеті;
- Здобув багато практичних навичок, які стануть в нагоді в подальшій педагогічній діяльності.