Звіт з практики

ЗВІТ
з науково-педагогічної практики
студента ОКР «Магістр»
Інституту математики, фізики і технологічної освіти 
Лукаша Дмитра Ігоровича
В Вінницькому державному педагогічному університеті
імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниці
в період з 10 лютого 2014 р. по 5 березня 2014р.

   Головною  метою проведення науково-педагогічної практики є поглиблення фундаментальної та спеціальної підготовки, закріплення набутих у магістратурі навичок науково-дослідницької роботи,  теоретичних знань із організації навчально-виховного процесу, а також набуття знань, умінь і практичних навичок роботи у Вінницькому державному педагогічному університеті.
       Завдання практики:
  • ознайомитися з формами та методами викладання спеціальних дисциплін, що вивчаються в Інституті математики, фізики та технологічної освіти, а також практично оволодіти ними;
  • виховати творчий підхід до навчально-методичної роботи, наукової праці, сформувати потребу в самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;
  • здобути професійні якості майбутнього викладача - вміння готувати лекційний матеріал,  чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал, вміння співпрацювати з аудиторією тощо;
  • сформувати вміння критично оцінювати лекції та семінарські (практичні, лабораторні) заняття своїх колег, робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.
    За час проходження практики у ВДМУ ім. М. Коцюбинського я також вивчив досвід свого викладача-предметника – Кобисі Володимира Михайловича.
    Провів лекційні заняття, та практичні заняття. Відвідав лекційні заняття інших студентів магістратури (Нанарова Олена Сергіївна, Нікітін Віктор, Мустафаєва Дарина Денисівна), розробив плани-конспекти лекцій та практичних занять, проаналізував відвідані пари.
      Висновки про проходження практики
     За час проходження науково-дослідної практики у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського під керівництвом Кадемії Майї Юхимівни.
  • Поглибив свої знання з спеціальних дисциплін;
  • Вдосконалив навички проведення лекцій та практичних занятть;
  • Вивчив досвід наукового керівника у проведенні лекцій та семінарів;
  • Налагодив дружні стосунки зі студентами, спілкувався з ними;
  • Здобув більш глибокі та грунтовні знання щодо організації навчальної та виховної роботи в університеті;
  • Проаналізував проведення лекцій іншими студентами магістратури та зробив відповідні висновки, які дозволять поліпшити якість проведення своїх занятть;
  • Поспілкувався з викладачами, які поділились власним досвідом роботи та порадами щодо організації та проведення занятть в університеті;
  • Здобув багато практичних навичок, які стануть в нагоді в подальшій педагогічній діяльності.